1 października 2012

STRZAŁY ZNIKĄD 3/10/2012 ROBERT SANKOWSKI



Od 2:00 do 4:00 w Tr▲jcy

Frankie Goes To Hollywood - Welcome To The Pleasurdome
Frankie Goes To Hollywood - Relax (Come Fighting)
Kindness - That's Alright
The Stone Roses - I Wanna Be Adored
Violens - Sariza Spring
Violens - Totally True
Wild Nothing - Nocturne
Wild Nothing - The Blue Dress
Monsieur Minimal - Love Is A Circle
Monsieur Minimal - Bitter ft. Hiras
Geoffrey O'Connor - Wathever Leads Me To You
Sean Nicholas Savage - Chin Chin
Ariel Pink's Haunted Graffiti - Mature Themes
Ariel Pink's Haunted Graffiti - Symphony of the Nymph
The Vels - Can't You Hear Me
Alice Cohen - Sunspots
Alice Cohen - Dead Leaves in Milk Glass 
Lavender Diamond - I Don't Recall
Lavender Diamond - Like A Prayer
Lavender Diamond - Just Passing By
Chromatics - Candy
Trouble Books - Lurk Underneath
Symmetry - Midnight Sun
Symmetry - Flashback
Jan Hammer - Crockett's Theme

dałn estetyczny
dałn bezpośredni


66 1 ?, 2

24 komentarze:

  1. Anonimowy3/10/12 00:18

    trzeba przejsc niezly brejnlosz w trojce zanim sie dotrwa do muzycznego nektaru bogow

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiejsza noc przy Strzałach Znikąd zabrała mnie w takie turbulencje muzycznie... Jak nic byłam w raju ♥!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodząc do szkoła ciężko jest wytrwać do godziny audycji, ale później ściągam i słucham na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4/10/12 23:04

    ..ale podałni nas, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5/10/12 08:32

    kiedy będzie?
    kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny początek i piękna końcowka. stara nie jestem ani się nie czuję, ale czuję się młoda i jestem wzruszona zestawem. dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy7/10/12 15:40

    http://www.youtube.com/watch?v=9BL27lUCbKM

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie sie podzialy strzaly stad?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myslalem, ze jestes wysoko rozwinietym automatem do grania zajebistych utworow i nie mozesz sie zepsuc

      Usuń
    2. już od dawna jestem zepsuty

      Usuń
  9. ktoś z symmetry się nie napracował bardzo przy midnight sun, może to moja subiektywna ocena ale mi to przypomina the great drive by funki porcini http://www.youtube.com/watch?v=WYz9t0KaJCE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o wow. ten utwór Porcini, dzięki za przypomnienie!

      Usuń
  10. http://soundcloud.com/latestartist

    OdpowiedzUsuń
  11. juz mowilam że bardzo podoba mi sie ten dałn? slucham sobie wlasnie podczas niedzielnego tyrania. pozdr, i.

    OdpowiedzUsuń

Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?