17 marca 2010

STRZAŁY ZNIKĄD 17/3/2010 RRR


Arcade Fire - No Cars Go
The Decemberists - The Wanting Comes In Waves/Repaid
Black Rebel Motorcycle Club - Spread Your Love
Black Rebel Motorcycle Club - Evol
Black Rebel Motorcycle Club - Aya
Girls - Hellhole Ratrace
Surfer Blood - Floating Vibes
Surfer Blood - Swim
Surfer Blood - Catholic Pagans
Pavement - Shady Lane
Pavement - In The Mouth A Desert
Pavement - Grounded
The Wrens - Boys, You Won't
Get Him Eat Him - Not Not Nervous
Get Him Eat Him - Luckiest Guy On The Lower East Side (The Magnetic Fields cover)
MGMT - Congratulations
The Amazing - Dragon
The Amazing - The Kirwan Song
The Besnard Lakes - Like The Ocean, Like The Innocent Pt. 1: The Ocean
The Besnard Lakes - Like The Ocean, Like The Innocent Pt. 2: The Innocent
The Besnard Lakes - Light Up The Night
Arcade Fire - My Body Is A Cage
Cheval Sombre - I Sleep

RRR

^^ ! /< @

16 komentarzy:

  1. the amazing - rewelacja! back zagral kawalek w podobnym klimacie: "chemtails"... nostalgia za latami 70'

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Not Not Nervous' wybudziło mnie ze snu i w takim stanie pozostałam już do samej 4! Wspaniała audycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ładnie było. Ale ten cały Surfer Blood to jak dla mnie taki Pitchforkowy hype.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17/3/10 16:21

    dobra dobra rzecz.
    na pejwmentach me serce się uśmiechło

    i potem było usmiechnięte i radosne do końca : )

    OdpowiedzUsuń
  5. a jakieś strzały do ssania można dostać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18/3/10 12:38

    włącznika dźwięku nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18/3/10 16:13

    hej1 a gdzie jest down? bardzo potrzebuje gdyz ciut sie uzależniłem od strzałow a w nocy niestety śpie o tej porze

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo tesknie za linkiem do audycji

    OdpowiedzUsuń
  9. morowa audycja, klawe kawałki

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie, właśnie - chcę zasysać! I pavement sie pojawił, i Amazing, aż słuchać sie chce, a nie ma jak, ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oszzzzzz TY! Miotr Pika "Przyjm nasze ofiary, usłysz błaganie" i dawaj tego cholernego dałna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19/3/10 19:54

    moja matka domaga sie linka!
    to co mam napisac?

    OdpowiedzUsuń
  13. już
    sori za opóźnienie, zbierałem wilki w lesie

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20/3/10 23:36

    moja matka jest ze mnie dumna ;)
    i dziękuje
    a ja pozdrawiam
    s38

    OdpowiedzUsuń

Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?