15 grudnia 2010

STRZAŁY ZNIKĄD 2010/12/15 I HEAR VOICES

Od 2:00 do 4:00 w Trójce

Wim Mertens - Iris
Clogs - Cocodrillo
Nico Muhly - Mothertongue II: Shower
Meredith Monk - Plague
Meredith Monk - Fields - Clouds
Księżyc - A Ile Ma Lat
Księżyc - Dychana
Księżyc - Historyjka
Mountain Man - Mounthwings
Mountain Man - River
Mountain Man - Sewee Sewee
The Body - A Body
A Journey Down The Well - Sugarman
Pillars and Tongues - Veils of
Pillars and Tongues - The Center of
Pillars and Tongues - Root / Joy
Lisa Gerrard & Pieter Bourke - The Unfolding
Wildbirds & Peacedrums - Under Land And Over Sea
Dirty Projectors - D. Henley's Dream
Dirty Projectors + Bjork - Sharing Orb
Björk - Oceania
Babe & Terror - Havai
Phosphorescent - Hej, Me I'm Light
Phosphorescent - Be Dark Night
David Crosby - I'd Swear There Was Somebody Here
David Crosby - Orleans
Fleet Foxes - Sun Giant
Junior Boys - FM (Marsen Jules remix)
Julianna Barwick - Cloudbank

dałn

^^ ! /< @

11 komentarzy:

  1. genialna muzyka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Utwór na wstępie miazga! Jak to można pobrać na mp3?

    OdpowiedzUsuń
  3. 1) a dzięki
    2) utwór czy program?

    pzdr,
    Piotr

    OdpowiedzUsuń
  4. te glosy z Meredith Monk to ja tak mam czasem! ;-) Prosze wiecej mi tego nie robic.

    OdpowiedzUsuń
  5. czyta Pan w myślach Panie Piotrze... właśnie słuchając Pillars and Tongues pomyślałem o podobieństwie do Dead Can Dance. A tu zaraz Lisa Gerrard i jeszcze Pan powiedział o inspiracji.
    Ale dobrze że młodzi mają takie wzorce:)

    Paweł z Łodzi

    OdpowiedzUsuń
  6. w takim razie "Lay of Pilgrim Park" Pilarsów to must-have. Polecam

    i pozdrawiam,
    Piotr

    OdpowiedzUsuń
  7. młodzi hhahhahahahah ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję, poszukam tej płyty. myśli Pan że jest dostępna w Polsce?

    Paweł z Łodzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie. Rzecz jasna nieco zaspałem, więc czekam na download. Dziękuję. Meredith Monk, wspaniale. Cudownie. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. szybki przegląd w googlu mówi mi, że chyba nie:(

    na szczęście są internetowe sklepy, spotify itp itd

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie jestem po odsłuchu. Dzięki! A David Crosby to jakbym nie usłyszał zapowiedzi to od razu bym stwierdził że to Fleet Foxes. Zaraz po powrocie do domu biorę tego pana pod lupę. No i końcówka z Julianną piękna. Płyta chyba w marcu, mam nadzieję że będzie pięknie bo EPka narobiła strasznego apetytu. Dzięki i czekam na podsumowanie tego roku.

    OdpowiedzUsuń

Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?