30 grudnia 2008

STRZAŁY ZNIKĄD 31/12/2008 25 BEST HHM TRAXX OF 2XX8



Od 2 w Trójce. Dziś z Sylwią.

25. Little Boots - Stuck On Repeat
24. Crystal Castles - Untrust Us
23. Machines Don't Care - Afro Jacker
22. Midfield General - Disco Sirens (A Billion Dollar DJs Joint)
21. Top Billin - Hoes & House
20. Bizarre Inc - Playing With Knives (NROTB 2008 remix)
19. Sidechains - Dance While You Can
18. Lil Mama ft. Chris Brown & T-Pain - Shawty Get Loose (Don-Zee remix)
17. Mustard Pimp - Oh La La Satan (Stereoheroes remix)
16. Lil Wayne - A Milli (Nadastrom remix)
15. Project Pat - Keep It Hood (Bird Peterson mix)
14. Snoop Dogg - Sensual Seduction (Wideboys bassline remix)
13. Estelle - American Boy (Sujinho remix)
12. Kid Cudi vs Crookers - Day'n'Nite
11. AC/DC - Thunderstruck (Crookers remix)
10. Mystery Jets - Two Doors Down (Duke Dumont remix)
09. The Bloody Beetroots - Dimmakmmunication
08. Plimsouls - Plimsouls' Theme
07. Stereoheroes - Moon Knight
06. Surkin - White Knight Two
05. Wiley - Wearing My Rolex
04. Crookers - Knobbers
03. Fake Blood - Mars
02. Le Le - Breakfast
01. H2O - What's It Gunna Be (Jason Herd's J-Funk remix)

SZ 2008.12.31 25 traxx of 2xx8

9 komentarzy:

  1. no prosze prosze. sie bedzie dzialo.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, ale dobrze robicie :D a jutro jakies nudne domowki... buzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. serdecznosci na 2k9 zyczy taki serwis plotkarski jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie sobie odsłuchuje dałnlow i jakkolwiek mnie sie podoba, to chyba nocna zmiana sie mocno zdziwiła. czy też bez hejterów była audycja? btw czy tradycja hahaemowych miksow powroci w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
  5. haterów tyle, co zawsze, plus fan ac/dc, który, pacyfistą będąc, chwytał za strzelbę, kiedy usłyszał remik crookersóóów.

    zobaczymy jak to będzie z miksami. coś tam knujemy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19/1/09 20:44

    siema, nie zauważyłem w ogóle waszego komentarza do mojego posta na temat audycji HHM w Trójce poświęconej singlom 2008(on czekał w jakiejś kolejce do moderacji - nie rozumiem, z jakiej paki, skoro nie ustawiałem konieczności moderacji). ja naprawdę jestem beznadziejny w prowadzeniu tego bloga...

    odnośnie meritum. moja słabość do skandynawskiego (i nie tylko) retro jest nie do pokonania ijest w sumie łatwym celem ataku. ]
    a co konkretnie mieliście na myśli, mówiąc o setnym revivalu? Alphabeat? Cut Copy? Vampire Weekend, których nie miałem zresztą u siebie ("A-Punk" powinien się jednak znaleźć) . jakby nie chcę bronić tutaj specjalnie swojego gustu...


    co do audycji i mojego komentarza - po prostu trafiłem na 3 pod rząd identyczne kawałki. na 1 rzut ucha moglem domyślić się, że chodzi o "parkietową skuteczność", ale też rzuciła mi się pewna powtarzalność (i męcząca przewidywalność) motywów w kilku kawałkach pod rząd (konkretnie poczatek 2 dziesiątki listy -12-13 miejsce), pytanie czy to jest udana zabawa z konwencjami czy zapętlone zjadanie i wyrzygiwanie własnego ogona (albo ogona muzyki popularnej) - sorry, ale 2008 rok nie pozostawił mi - przynajmniej na polu fidget house - odpowiedzi na to pytanie. co innego UK i funky/bassline

    po prostu kilka kawałków wydało mi się słabych, wtórnych. plus komentarz bodajże do H2O, że "gdyby zaadaptować ten kawałek na gitarę i będzie piękna piosenka" wydał mi się zupełnie niepotrzebny - unieważniający wstępne założenie, że pokazujemy piosenki na parkiet, "rockistowski"

    kompletnie nie rozumiem tej uwagi, że robienie list jest megalomańskie (jakby po co ta ocena moralna?). problemem jest raczej:
    - przekształcanie list w nietykalny później kanon
    - "obowiązkowa różnorodność"
    - rola listy w budowaniu tożsamości muzyczego geeka
    - szukanie konsensusu (Fleet Foxes, Gang Gang Dance, Deerhunter i kilka innych nazw tutaj)

    zresztą ta moja lista to bardziej na zasadzie "feeling in 2008", a nie z numerkami

    peace

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy3/11/12 10:11

    I wanna feel 2008 one more time. Re-up?

    OdpowiedzUsuń

Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?