2 czerwca 2008

FRANKMUSIK



Frankmusik'a odkryłam jakiś rok temu na fali gasnącej fascynacji nu-ravem. Miał kolorowe ubrania i robił sobie wylansowane zdjęcia w SuperSuper Mag. Wtedy też usłyszałam po raz pierwszy 3 Little Words:



I wpadłam. Mam słabość do ładnych piosenek i klimatów retro-electro.
Potem na imprezach puszczałam remiks Dead Disco i cóż to był za numer. Frankmusik zrobił coś z niczego.

Dead Disco - You're Out (Frankmusik remix)


A teraz odkryłam, że 9 czerwca wychodzi jego nowa EPka "In Step" . Do utworu tytułowego jest już teledysk z ładną panią, ładnie kręcącą hulahop.

In Step



Frankmusik trzyma się z dzieciakami z Alphabeat. Razem jeżdżą w trasy i skleili swojego czasu taki oto cover Daft Punk.

Alphabeat, FrankMusik & Leon Jean-Marie - Digital Love

Jakie to wszystko słodkie, melodyjne, popowe, cukrowe... Złamane serce w wesołym miasteczku, on zostaje sam pod diabelskim młynem, wata cukrowa klei się do palców i nie masz ochoty jej kończyć...

Frankmusik - Done Done

S.

2 komentarze:

  1. Anonimowy2/6/08 23:13

    o maderfaker starfaker! ten numer z hula hop mistrz w majtkach zacny na kolacje !

    OdpowiedzUsuń

Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?