16 lipca 2008

8Es



Za młody jestem, by mieć sentyment dla lat osiemdziesiątych. Może za późno podłączyli mi kablówkę, może to kwestia doskonałego smaku, ale z dekady cekinów i kobiet-manekinów niewiele przyczynilo się do ukształtowania mojej muzycznej mikowatości. Niektóre piosenki wkradają się do głowy bezwiednie. Nie zawsze mi to przeszkadza:



Jestem dzieckiem Najntisów. Ich kolorowy triumwirat trwa już od kilku sezonów, a ja się klepię po udach, pokrzykując uuuu-uuuu!! Nie sposób jednak nie docenić żywotności ejtisowych tematów. Ejtis w temacie. Skurwiel w tomacie. Bałns.

stara raszpla nie rdzewieje:
Madonna - Into The Groove (Sidechains Remix)

o kurwa:
Men Without Hats - Where Do The Boys Go (Mr Miyagi Maximation)

tańczące z reniferami fińskie czarnuchy tym razem pomyliły dekady, ale z oszałamiajacym efektem:
Top Billin - My Girl Wants

Curses! aka Drop The Lime, tak jak Mika, cytuje przebój Cutting Crew:
Curses! - Died Tonight

She's a maniac, maniac on the floor. And she's dancing like she never danced before:
Michael Sembello - Maniac (Bloody Beetroots Remix)

lecę zrobić trwałą
Starfucker

5 komentarzy:

  1. nic nie idzie ściągnać/zapisać. wtf?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też wtfuję. 4shared wali w członka, no. kilka dni temu było podobnie, napisałem im, że co to kurwa, więc naprawili. to teraz też podobną korespondencję przesłałem. ale cierpliwości, bo numery smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16/7/08 22:14

    halo, a ja sie pytam, gdzie strzaly, czemu w radio nie leca?

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja odpowiadam, że wakacyjny mam urlaub, od trzech lat pierwszy. mówiono w ostatniej audycji, ale jak widać nie słuchano. dodam jakiś wyrazisty dopisek, żeby nie było kontrowersji

    pozdrawiam
    Piotr

    p.s. linki działają już raczej

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja odpowiadam, że wakacyjny mam urlaub, od trzech lat pierwszy. mówiono w ostatniej audycji, ale jak widać nie słuchano. dodam jakiś wyrazisty dopisek, żeby nie było kontrowersji

    pozdrawiam
    Piotr

    p.s. linki działają już raczej

    OdpowiedzUsuń

Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?