4 listopada 2009

PORTOWE DZIWKI



Właśnie dostaliśmy nowy mixtape bardzo utalentowanego producenta i dja ze Szczecina, który ukrywa się pod niepoprawnym politycznie nickiem - Harbour Hoes. Chłopak lubuje się w zulusach i innych etno klimatach, ale może lepiej niech wypowie się sam:

"Od niedawna jaram się niemiłosiernie muzyką, która charakteryzuje się pohukiwaniem piszczałek, postukiwaniem bębenków czy śmiesznymi wokalami, których nie umiem przetłumaczyć. Ogólnie rzecz biorąc odpuściłem sobie mocno napompowane kawałki w stylu BBS, na rzecz bardziej wkręcających klimatów. Największą inspiracją tego mixtejpa oraz własnej muzyki były twory Riva Starr'a. Kompilacja Esa Dose Di Ferek zawiera wszystkie te kawałki, które poprzez moje dwumiesięczne poszukiwania jakoś trafiły do mnie najbardziej. Nie chciałem przynudzać tą częścią tanecznego folku, gdzie słychać tylko wooden block'i na zmianę z harmonijkami, więc jest i trochę basu osadzonego na ludowym bicie. Wydaje mi się ze dobór kawałków nie jest najświeższy, ale tu chyba nie chodzi o wyścigi Zapraszam do słuchania!"

My też zapraszamy. Mixtape rusza naszymi pupami, autorskie remiksy i produkcje, które znajdziecie na soundcloudowym profilu HH, również.

mixtape esa dose di ferek  by  Harbour Hoes




S.T.tees

1 komentarz:

  1. mój kochany Szczecin! nie mogę się doczekać żeby to przesłuchać.

    OdpowiedzUsuń

Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?