30 września 2008

STRZAŁY ZNIKĄD: MIKA W TRÓJCE



Strzały Znikąd w Programie Trzecim Polskiego Radia

Mazzy Star - Ghost Highway
Jeremy Jay - Airwalker
Chad VanGaalen - City of Electric Light
Songs: Ohia - Two Blue Lights
M. Ward - Four Hours In Washington
The Black Heart Procession - It's A Crime I Never Told
Calexico - Not Even Stevie Nicks...
Sufjan Stevens - A Good Man Is Hard To Find
Andrew Bird - Action/Adventure
Patrick Cleandenim - Days Without Rain
Final Fantasy -This Lamb Sells Condos
Joanna Newsom - Peach, Plum, Pear
Devendra Banhart - This Beard Is For Siobhan
Little Wings - Uh-Oh (It's Morning Time Again)
Cocorosie - Terrible Angels
The Books - The Lemon of Pink
Animal Collective - Leaf House
The Dirty Projectors - Time Birthed Spilled Blood
Le Loup - Planes Like Vultures.
Bon Iver - The Wolves (Act I & II)
Vincent Gallo - When
Nick Drake - River Man
Richard Youngs - One Hundred Stranded Horses
Thee, Stranded Horse - Swaying Eel
David Thomas Broughton - Ever Rotating Sky
Mazzy Star - Look On Down From The Bridge

ściągnij trójkowe thebeaty

pozdrawiam
Piotr

16 komentarzy:

  1. indie mlodziez w calej polsce pojdzie pozno spac! rock on man!

    OdpowiedzUsuń
  2. rock on with silence

    tak to może zabrzmieć

    ptr

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wrażeniem tej muzyki. co jeden numer to kolejne odkrycie.

    Pozdrawiam,
    Od Dziś Wierny Słuchacz.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję
    (zarywanie nocy szkodzi zdrowiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się bardzo dzisiejsza audycja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy1/10/08 03:25

    slucham i lubie.
    pozdrawiam
    k.

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się bardzo dzisiejsza audycja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy1/10/08 03:31

    oj sorry, walnal mi sie komentarz drugi raz chyba.

    iammyownpet

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo to ja dziękuję

    i też pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy1/10/08 12:02

    woowowwowwwoow\


    (dupamiesodupa//ew.inddii młodzisŻ)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy1/10/08 12:10

    dobra, super, ale HALOHALOHALO

    a download?

    (miesodupasraka)

    OdpowiedzUsuń
  12. będzie może download?
    bo spedziłam wczoraj namietną noc z książką od fizyki o-O

    i gratuluje, było pięknie **

    OdpowiedzUsuń
  13. dałlołw to nie to samo co lajw;p

    OdpowiedzUsuń
  14. siema, dopiero teraz miałem okazję posłuchać, ale jestem pod wrażeniem - świetna audycja! gratuluję udanego debiutu!

    OdpowiedzUsuń

Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?